Op naar het warme weer - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Laura Koning - WaarBenJij.nu Op naar het warme weer - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Laura Koning - WaarBenJij.nu

Op naar het warme weer

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 November 2013 | Nederland, Hoek van Holland

Morgen is het dan zo ver. Dan vertrekt ik eindelijk naar Kameroen. Na twee dagen stoeien met mijn koffer, en nee niet omdat ik te veel kleren bij me heb maar na het eerste keer pakken bleek er een gat in de tas te zitten ben ik klaar om te gaan. En ik heb zelfs nog een hele kilo over alleen helaas geen ruimte.

Voordat ik begon met pakken begon het afscheid nemen al snel te komen. Want ja dan hoor je opeens hè zie ik je nog, u nee denk het niet. Het begon met een surprise party van mijn vrienden, dit was de aftrap van een enorm tof weekend. Vrijdagavond zou ik met Syl uiteten gaan. Ik dacht leuk dan borrelen we erna met de rest nog wat. Alleen helaas niemand kon(dacht ik). Maar Sylvia loodste me naar binnen en daar zaten ze op me te wachten met een een surprise high wine en bier voor de mannen. Ze hadden me erg goed te pakken, want nee ik had echt niks door gehad. En dit terwijl ik er nieuwsgierig ben. Zaterdag voor het laatst dit jaar naar de voetbal geweest best gek eigenlijk., Mariëlle, Jolanda & Pauline gedag gezet. Met als laatst uitje van de dag een spetterend verf feest in de oude kantine van hvc.
Maar ja als je het zo naar je zin hebt vliegen de dagen ook om. Vandaag verrast door de vele leuke kaartjes en berichtjes van iedereen. Voor morgen leesvoer voor in het vliegtuig met volgens mij allemaal lieve berichtjes van iedereen... Ik wacht vol spanning af.
I can't tell where the journey will end. But I know where it starts

Ps. De tapas van mijn moeder was heerlijk

  • 06 November 2013 - 20:36

    Peter:

    Leuk. Ik ga je zeker volgen.

    mvg Peet

  • 06 November 2013 - 20:55

    Truus:

    Veel plezier! Xx

  • 06 November 2013 - 21:26

    Robin:

    Heel veeel plezier en succes! Ik ga je volgen! X Robin Voois

  • 06 November 2013 - 21:55

    Diaan:

    Lieve Laura.. ondanks dat ik je hier ga volgen, drinken we een drankje wanneer je terug bent, en dan willen Bianca en ik alles weten!
    En wie weet een leuke kameroenarenees.. ;)
    Xxx

  • 06 November 2013 - 22:37

    Marjolein:

    Heel veel succes en plezier!!

  • 06 November 2013 - 23:07

    Chris Latupeirissa:

    Laura, ik ga je zeker volgen en ik hou de spelers van CWO op de hoogte van al je activiteiten. Ik verwijs ze ook naar deze website om je evt te volgen.
    Groetjen,
    Chris

  • 07 November 2013 - 18:30

    Kitty:

    Heel veel plezier. Ben benieuwd naar de verhalen. Greets kitty

  • 10 November 2013 - 09:43

    Wim Simone En Floyd:

    wij gaan je ook volgen , maak er een leuke tijd van.
    en pas goed op jezelf. groetjes

  • 11 November 2013 - 14:57

    Sander (Vader Van Laura):

    Al twee SMS berichten gekregen van Laura. De 1e dat ze is aangekomen in Kameroen en
    dat ze een dag lekker in de zon en bij het zwembad lag van het Hotel.
    Zondag 10 nov een SMS dat hun bereik heel slecht was, maar dat ze heerlijk had
    gewandeld in Bamenda en dat ze daarna naar hun verblijf werden gebracht waar
    ze 10 weken zullen vertoeven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 30 Okt. 2013
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 10007

Voorgaande reizen:

07 November 2013 - 14 Januari 2014

Kameroen

Landen bezocht: